بنر
بنر 2
زمان جاري : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 1:26 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي
قوانین انجمن
*لطفا نام کاربری خود را به صورت Name_Family انتخاب فرمایید.
* لطفا در هنگام ایجاد تاپیک انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از ایجاد تاپیک در انجمن های نامتناسب با موضوع آن خودداری نمایید.

* لطفا از ارسال تاپیک های تکراری جدا خودداری کنید.

* از ایجاد تاپیک های تبلیغاتی و تجاری و تبلیغات در پروفایل و پیام خصوصی جدا خودداری کنید،درصورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد و دسترسی وی از سایت برای همیشه قطع خواهد شد.

* تاپیک های تبلیغاتی مربوط به جذب کاربر و مدیر در سایر سایت ها و انجمن ها در چت باکس،تاپیک ها،پیغام بازدید کنندگان و پیام خصوصی ممنوع بوده و درصورت مشاهده کاربر متخلف علاوه بر اخراج از انجمن مورد پیگیری قضایی و قانونی نیز قرار میگیرد.

* از ایجاد تاپیک هایی با عنوان های " عددی " و " شکلک " مانند 1 ، 2 ، : ) ، : | و ... خودداری کنید.

* حتما دقت داشته باشید در عنوان تاپیک هایتان به هیچ وجه حروف را نکشید ( ـــــ )،با این کار شانس سرچ کلمات به کار رفته در عنوان توسط گوگل به صفر میرسد.

* در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران و مديران و مسئولان سايت،با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

* هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "شناسه ی کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی بن خواهد شد!

* هرکاربر تنها 1 بار مجاز به درخواست تغییر نام کاربری بوده و دفعات بعدی به درخواست وی رسیدگی نمیشود.

* قرار دادن هرگونه لینک در چت باکس ممنوع است،درصورتی که لینک جنبه تبلیغات داشته باشد با کاربر خاطی برخورد خواهد شد و دسترسی وی برای همیشه به انجمن قطع میشود.

* از نوشتن کلمات نامناسب و ناپسند،بحث و درگیری با کاربران در چت باکس خودداری کنید.در صورت مشاهده فرد خاطی از چت باکس اخراج میشود.

* از دادن ID و شماره تلفن در چت باکس و تاپیک ها جدا خودداری فرمایید،درصورت مشاهده بار اول تذکر و در صورت تکرار اخراج فرد خاطی از چت باکس و بن از انجمن را به همراه خواهد داشت.

* درصورتی که درخواستی مبنی بر افزودن تعداد تالار های بیشتر به انجمن دارید،درخواست خود را در بخش [لطفا جهت مشاهده لینک ها ثبت نام کنید.] مطرح نمایید و ارسال پیام خصوصی به مدیران پرهیز کنید.

* درصورتی که کاربری قصد ارسال یوزر نیم و پسوورد نود 32 رو داشته باشه حتما این یورز و پسوورد ها رو در فایل word pad قرار بدید و بعد از آپلود لینک دانلود فایل را در آن تالار قرار دهید تا انجمن در لیست سیاه آنتی ویروس نود 32 قرار نگیرد.

* از ارسال اسپم مانند ارسال تک شکلک،کلماتی نظیر ممنون،خوب بود،عالی و ... در سایر بخش ها بغیر از بحث آزاد خودداری کنید و بجای آن از دکمه " تشکر " استفاده کنید،درصورت مشاهده پست اسپم حذف میشود.

* مدیران هر بخش موظف هستند بیشتر فعالیت خود را در بخش مربوطه انجام دهند و علاوه بر آن بر فعالیت سایر اعضا در آن بخش نظارت داشته باشند.

*دسترسی به پروفایل کاربر و اخراج وی تنها بر عهده مدیر کل،مدیر ارشد و معاون انجمن میباشد و مدیران بخش و کاربران درصورت مشاهده کاربر خاطی باید به مدیر کل یا مدیر ارشد و معاون اطلاع دهند.

* مدیران انجمن دقت داشته باشند،درصورتی که پستی را حذف میکنند حتما دلیل حذف و یا ویرایش را ذکر کنند تا کاربر موجه اشتباه خود شود.

* مدیران انجمن درصورت عدم فعالیت و لاگین نشدن به سایت بیش از 7 روز بدون اطلاع قبلی،به گروه مدیر بازنشسته انتقال مییابند.

* مدیران انجمن درصورتی که قصد دارند مدتی فعالیت نکنند و یا به انجمن لاگین نشوند حتما مدت زمان نبودشان را در بخش ویژه مدیران اطلاع دهند،در غیر این صورت طبق بند فوق مدیر بازنشسته میشوند.

* نحوه ارتقاء کاربران به صورت زیر میباشد :

350 پست : کاربر ویژه
500 پست : پلیس انجمن
1000 پست : معاون انجمن
5000 پست : مدیر انجمن

بعد از اینکه کاربری ویژه شد،بسته به میزان فعالیتش کاندید مدیریت شده و ارتقا میابد.

تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: